Zakres działalności

Property Management
Dbamy o nieruchomości, aby najemcy mogli skupić się na tym, co naprawdę ważne - rozwijaniu biznesu.

Zespół Property Managerów skupia się przede wszystkim na efektywnym zarządzaniu. Naszym zadaniem jest dbanie o jakość powierzonych nam nieruchomości. Minimalizujemy koszty operacyjne budynków, dbamy o zrównoważony rozwój, wdrażamy nowe rozwiązania i strategie, zajmujemy się konserwacją techniczną oraz regularnymi przeglądami i inspekcjami. Dostosowujemy nasze rozwiązania do potrzeb różnorodnych najemców, w tym zarówno międzynarodowych korporacji, jak i lokalnych firm.
Project Management
Zespół Project Managerów ukierunkowany jest na osiągnięcie wspólnego celu – skutecznej realizacji danego przedsięwzięcia.

Nasz zakres działalności obejmuje cały proces deweloperski czy inwestycyjny - od analiz przed zakupem gruntu po obsługę zarządczą na każdym etapie inwestycji. Pracujemy przy obiektach biurowych, hotelowych i mieszkaniowych, głównie zajmujemy się obsługą procesów „fit-out”.
Leasing Management
Dobieramy do indywidualnych potrzeb strategię najmu i politykę cenową koordynując działania zewnętrznych agencji nieruchomości odpowiedzialnych za komercjalizację i rekomercjalizację powierzchni w naszych budynkach.

Zarządzamy potrzebami aktualnych najemców związanymi z zmianami ich zapotrzebowania na powierzchnię.
Projektowanie Architektoniczne
Łączymy funkcjonalność, komfort i estetykę dostosowując się do wymagań najemców i inwestora. Nasze realizacje to projekty architektoniczne budynków biurowo-usługowych, apartamentowych i hoteli, jak również projekty wnętrz.
Dział prawny, finansowy i administracyjny
Działy wspierające codzienną działalność GD&K Consulting.